Levering en verzending

Wat is de levertijd bij producten die niet op vooraad zijn?

Producten die niet op voorraad zijn worden verzonden, zodra deze geleverd zijn door de leverancier. Dit duurt meestal een week maar kan ook langer duren als de producten bij de leverancier niet op voorraad zijn. Afhankelijk van de voorraad bij de leverancier zijn de producten binnen 2 werkdagen verzendklaar. De bezorging duurt dan nog dan 1-5 dagen.

 

Hoe lang duurt het voordat een bestelling afgeleverd word?

Een bestelling wordt door PostNL binnen 1-2 dagen aangeboden.

 

Wat kost het verzenden van een bijenkast?
Het verzenden van een bijenkast gaat via PostNL. Deze kosten fluctueren met de grootte van het pakket. De website berekent deze kosten automatisch. Vallen ze extreem hoog uit laat dit ons dan weten mogelijk kunnen we het aanpassen.

 

Verzenden jullie ook naar Belgie en het buitenland?
Wij verzenden ook naar Belgie (€ 11,95), en in principe wereldwijd maar dit is i.v.m. de verzendkosten niet altijd interessant. Wilt u uw pakketje in het buietenland ontvangen? Vraag ons naar de kosten en wij helpen u graag.

 

Welke landen werken automatisch en wat kost het?

Wanneer u een account aanmaakt bij de volgende landen kunt u gelijk bestellen en de verzendkosten worden automatisch berekend. Vanaf prijzen gelden voor een pakket bij benadering (afhankelijk van omvang en gewicht):

 

Belgie: € 6,95

Denemarken: € 18,95

Duitsland: € 13,95

Frankrijk: € 17,95

Luxemburg: € 12,95

Verenigd Koninkrijk: € 17,95

Zweden: € 22,95

Portugal € 29.95

Hoe wordt de verzendprijs berekend?

De verzendprijs wordt berekend aan de hand van het gewicht per pakket. En eventuele verpakkingen.

Er zijn verschillende verzendopties:

      • Afhalen op afspraak: gratis.
      • Verzending via PostNL €6,95 voor 0 - ± 25 kg afhankelijk en van de productenkan dit iets oplopen. Maximale omvang ongeveer 100 x 70 x 50 cm.
      • Verzending via PostNL €13,95 voor 10-45 kg en een max. omvang van 175 x 78 x 58 cm.
      • Grote en zware producten worden altijd in overleg vervoerd (aparte vervoersprijs).
      • U kunt bij ons ook onder rembours bestellen. Hiervoor bedragen de kosten €17,95 tot €200,-. 

 

Waarom zijn sommige producten niet op voorraad?
Door de magazijnkosten laag te houden kan ook de prijs van onze artikelen laag worden gehouden. Dit betekent dat niet alle producten op voorraad zijn en/of de hoeveelheid van bepaalde producten beperkt is. Wilt u een product graag snel ontvangen? Laat ons dit dan weten via het veld ‘Opmerkingen’ . Wij zorgen er dan voor dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft.

 

Naar welke landen verzend de Imkershop nog meer?

De Imkershop levert wereldwijd naar meer dan 250 landen. Of een pakje in de Europese unie blijft of naar Zuid- Amerika moet, over het algemeen is verzending zonder veel problemen te regelen. Neemt u wel van te voren contact met ons op zodat wij maatwerk kunnen leveren?

Kopen jullie ook bijenwas in?

De imkershop is altijd opzoek naar bijenwas uit bijvoorbeeld de stoom of zonnewassmelter. Voorwaarde is wel dat u alleen de op de Nederlandse markt toegestane Varroa bestrijdingsmiddelen heeft gebruikt. Hoe kunt u uw was aanbieden? U verzendt de was, goed verpakt in een doos (max 30 kg) met een verzendlabel wat u van ons ontvangt. Hierna levert u het pakket af bij het PostNL kantoor bij u in de buurt. Aan de hand van de hoeveelheid en kwaliteit krijgt u vervolgens een kortingskaart die u bij de Imkershop kunt inleveren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen.

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Het is bij ons op dit moment mogelijk om in te betalen door middel van, overboeking, IDEAL, Mister Cash, Creditcard en PayPal. Let op, PayPal is alleen in Belgie beschikbaar.

Een andere vraag? Kijk bij onderwerpen of neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Menu

Login & Meer